کد خبر: ۲۱۶۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۴ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 April 2024
مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان چهارمحال و بختیاری:
«فرزاد قلمکاریان‌نژاد» گفت: با توجه به پایداری سیستم‌های آنلاین بانک، ۵۴ درصد تسهیلات سال ۱۴۰۲ در استان چهارمحال و بختیاری به صورت غیر حضوری پرداخت شده است.

«فرزاد قلمکاریان‌نژاد» گفت: با توجه به پایداری سیستم‌های آنلاین بانک، ۵۴ درصد تسهیلات سال ۱۴۰۲ در استان چهارمحال و بختیاری به صورت غیر حضوری پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، «فرزاد قلمکاریان‌نژاد» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان چهارمحال و بختیاری با ارائه گزارشی از عملکرد بانک در سال ۱۴۰۲، گفت: در سال جاری ۵۵هزار میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه در قالب ۸۰هزار پرونده تسهیلاتی در استان پرداخت شده است.

وی گفت: در حال حاضر بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان چهارمحال و بختیاری با ۱۸ شعبه و یک باجه به مردم شریف استان خدمت‌رسانی می‌کند.

قلمکاریان‌نژاد افزود: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۷۰هزار سپرده جدید در استان افتتاح شده که بالغ بر ۶۰ درصد آن‌ها به‌صورت آنلاین و بدون مراجعه حضوری صورت گرفته و با مجموع ۶۱۲‌هزار سپرده و پوشش ۳۷ درصدی، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان چهارمحال و بختیاری ضریب نفوذ بالایی دارد.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان چهارمحال و بختیاری ضمن اشاره به استقبال مردم استان از خدمات الکترونیک بانک افزود: طی ۱۶ سال اخیر حدود ۵۰۰هزار فقره وام قرض‌الحسنه در استان چهارمحال و بختیاری پرداخت شده که ۸۱هزار فقره از آن به مبلغ ۵۴هزار میلیارد ریال مربوط به سال ۱۴۰۲ بوده است.

وی افزود: با توجه به پایداری سیستم‌های آنلاین بانک، ۵۴ درصد تسهیلات سال ۱۴۰۲ به صورت غیر حضوری پرداخت شده است.

قلمکاریان‌نژاد گفت: همچنین در سال جاری ۱۶۸۰ فقره تسهیلات به مبلغ ۱۸۰۰ میلیارد ریال در قالب تسهیلات اشتغال به متقاضیان پرداخت شده که بیشترین مبلغ پرداخت شده از ابتدای تأسیس بانک تا کنون در استان چهارمحال و بختیاری است.

وی افزود همچنین در سال ۱۴۰۲ تعداد ۶۲۰۰ فقره وام به مبلغ ۱۸۰۰ میلیارد ریال به منظور حمایت از کالاها و خدمات ایرانی نیز پرداخت شد.

قلمکاریان نژاد افزود: در سال گذشته با رشد بیش از ۱۶هزار میلیارد ریال، مانده منابع شعب استان بالغ بر ۶۲هزار میلیارد شد که این امر امکان ارائه خدمات به مردم استان را بیش از پیش مهیا می‌کند.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان چهارمحال و بختیاری گفت: با ادامه روند ایفای مسئولیت‌های اجتماعی در سال‌های اخیر، طی سال جاری نیز بیش از ۱۰هزار دام در مناطق عشایری و صعب‌العبور استان سم‌پاشی و واکسینه شدند که تداوم این امر تأثیر به‌سزایی در راستای حفظ امنیت غذایی و جلوگیری از مهاجرت مردم به شهرهای بزرگ استان دارد.

باران ایرمان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: